Targi kultury i promocji miast i regionów POLONIADA 2014

Targi kultury i promocji miast i regionów POLONIADA 2014 odbyły się w dniach 15-16 marca w Orlen Arenie w Płocku. Poloniada zgromadziła blisko 40 polskich samorządów. Przedstawiciele Stowarzyszenia Turystycznego Kaszuby Północne Lokalna Organizacja Turystyczna uczestniczyli aktywnie w całym przedsięwzięciu na wielu płaszczyznach: targi promocyjne, panele dyskusyjne, bloki biznesowe i gala kogutów.

14 marca w płockim Ratuszu Miejskim odbywały się panele dyskusyjne w następujących tematach: design thinking w organizacji, nowe trendy w projektowaniu identyfikacji wizualnej, najlepsze kampanie reklamowe JST 2013, storytelling – opowiadanie historii miejsca, jak rozwijać kreatywność urzędników.

Na targach stoisko Kaszub Północnych prezentowało ofertę regionu w formie katalogów, ulotek, map, gadżetów promocyjnych (kubki, smycze, monety, koszulki, czapki, kalendarze, torby, albumy, długopisy) i wyróżniało się eksponatem świadczącym o morskim położeniu regionu – łódką klasy Puck. Młodsi uczestnicy targów upodobali sobie łódkę do której wchodzili, aby powiosłować i poczuć się jak prawdziwy żeglarz.

Dla dorosłych Stowarzyszenie przygotowało z kolei konkurs wiedzy o naszym regionie, w którym główną nagrodą był voucher dla dwóch osób na dwudniowy pobyt w Hotelu Bryza Resort & SPA w Juracie. Fundatorem nagrody był Hotel Bryza Resort & SPA w Juracie. Zwycięzcą okazał się mieszkaniec Wyszkowa.

Film promocyjny Nordy można było obejrzeć na dużym ekranie.

Organizatorzy zadbali o bogaty repertuar na scenie, gdzie występowały regionalne zespoły z całej Polski. Po krótkim koncercie zespołu DeMono, na scenie zaprezentował się nasz regionalny zespół wokalno-instrumentalny z repertuarem w języku kaszubskim.

Poloniada przygotowała strefę dla dzieci, gdzie atrakcją były m.in. warsztaty taneczne z Martą Wiśniewską (Mandaryną), warsztaty ceramiczne i plastyczne, animacja, kosmiczne wędrówki, pokaz zabytkowych samochodów, zabawy kulinarne, konkursy z nagrodami.

15 i 16 marca reprezentanci Kaszub Północnych uczestniczyli w blokach biznesowych, w których można było dowiedzieć się m.in. o innowacyjnych metodach promocji, obsłudze technicznej imprez, realizacji reklamowych i artystycznych kampanii dla miast i regionów.

Podczas Gali Kogutów, czyli nagrody dla nominowanych samorządów za najlepszą promocję swojego regionu, Kaszuby Północne były nominowane w dwóch kategoriach: najlepsze hasło promocyjne i video-reklama. Stowarzyszenie uzyskało II miejsce za hasło promocyjne: Błękitna Norda – morze inspiracji oraz II miejsce za film promocyjny otrzymując aż dwie nagrody!

 [mudslide:picasa,0,116686276794511079937,5994450501649137121]

Wprowadził:

Skip to content