Wydarzenia z Gnieżdżewa – lato 2014

Dnia 02.06.14r. w Wiejskim Klubie Kultury zorganizowaliśmy Bajkowy Dzień Dziecka. Seniorzy z Klubu Seniora przedstawili bajkę o Jasiu i Małgosi. Swój występ dali też aktorzy z kabaretu Belok. W ich wykonaniu obejrzeliśmy skecz pt.: „Szkoła”. Gościnnie wystąpiły też dzieci z teatru szkolnego ze Swarzewa -Słoneczni żeglarze w przedstawieniu: „Dawno temu w dalekim królestwie”. Była to udana impreza która podobała się nie tylko dzieciom, ale i dorosłym. Wszystkie dzieci otrzymały słodkości zakupione ze środków wiejskich i z Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Gminie Puck. Występ obejrzało około 70 osób.

Dnia 17.06.14r . daliśmy występ w Szkole Podstawowej w Swarzewie . Zostaliśmy zaproszeni, aby pokazać bajkę w wykonaniu członków Klubu Seniora .Przedstawienie obejrzały nie tylko dzieci ze szkoły, ale też i przedszkolaki. Wszystkim bardzo się podobało .

Dnia 23.06.14r. wraz z Klubem Seniora zorganizowaliśmy rajd rowerowy. Wyruszyliśmy o 10:30 i pojechaliśmy w kierunku Radoszewa. Tam w Kuźni mała przerwa na kawę i wracaliśmy . Mimo złej pogody plan został wykonany. W Gnieżdżewie czekał nas grill. Ku zadowoleniu wszystkich przenieśliśmy się do altany pana Janka. Udział w rajdzie wzięło około 20 osób.

Dnia 02.07.14r. w Klubie odbyło się przedstawienie teatralne ART-RE z Krakowa pt.: „Pchła Krętaczka”  Fajna zabawa. Aktorzy bawią się i zapraszają dzieci na scenę co bardzo się podoba. Wstęp wolny, dlatego każdy może przyjść. Było nas około 50 osób.

Dnia 13.07.14r. zorganizowaliśmy wycieczkę po Kaszubach. Część przejazdu autobusem mogliśmy opłacić z pieniędzy Członków Klubu Seniora i z funduszu sołeckich . Rano wyruszyliśmy w stronę Wdzydz Kiszewskich. Tam czas wolny na indywidualne zwiedzanie skansenu. Potem pojechaliśmy do Muzeum Kolejnictwa w Kościerzynie.  Spacerowaliśmy po rynku i ruszyliśmy do Gołubia do Ogrodu  Botanicznego. Był to miły pełen wrażeń dzień .