XXVIII  PRZEGLĄDU  ZESPOŁÓW  KOLĘDNICZYCH

XII  PUCKICH  SPOTKAŃ  KOLĘDNICZYCH

ŻELISTRZEWO’ 2014

Cele

  1. Prezentacja dorobku artystycznego z zakresu obrzędowości religijno-ludowej

okresu Bożego Narodzenia.

  1. Propagowanie pięknych tradycji kolędniczych w środowiskach lokalnych.
  2. Wyłonienie najciekawszych zespołów kolędniczych Ziemi Puckiej

Organizator

Ośrodek Kultury, Sportu i Turystyki  w Gminie Puck

przy współpracy ze Starostwem Powiatowym w Pucku

Termin i miejsce

10 stycznia 2014 r., godz.9,30  zespoły szkolne

godz.17,30  zespoły pozaszkolne

Żelistrzewo (Wiejski Dom Kultury)

Kategorie           

  1. widowisko kolędnicze związane z okresem bożonarodzeniowym i noworocznym.

Dziecięce zespoły kolędnicze (wiek szkoły podstawowej)

  1. Widowisko kolędnicze związane z okresem bożonarodzeniowym i noworocznym.

Młodzieżowe zespoły kolędnicze (wiek gimnazjalny)

  1. widowisko obrzędowe związane z okresem bożonarodzeniowym i noworocznym

na Kaszubach (zespoły pozaszkolne)

Uwaga ! Czas prezentacji widowisk  nie może przekroczyć 15 minut !

Uczestnicy

Szkolne zespoły kolędnicze i pozaszkolne zespoły obrzędowe

Uwaga ! organizatorzy zabezpieczają dojazd autokarem dla 15 aktorów i 2 opiekunów.

Jury i kryteria oceny

Występy będą oceniane przez 3 osobowe jury powołane przez organizatora według

następujących kryteriów:

  1. dobór repertuaru
  2. walory obrzędowe zespołu
  3. walory artystyczne zespołu

Nagrody

Przewiduje się nagrody dla: najlepszych zespołów, najciekawszych indywidualności scenicznych, za najlepszą reżyserię i aranżację, najmłodszego uczestnika.

Zespoły nie wyróżnione otrzymają pamiątkowe dyplomy.

Warunki uczestnictwa

Załączone karty zgłoszeń należy dokładnie wypełnić i nadesłać na adres  Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Gminie Puck,  ul. 10 Lutego 29  84-100 Puck

do 03  stycznia 2014 roku (termin ostateczny !) lub e-mail: bceszke@wp.pl

Sprawy różne

  1. Środek lokomocji dla zespołów z gminy  zapewnia OKSiT w Gminie Puck

dla pozostałych  zespołów placówki delegujące, lub odpowiednie samorządy.

  1. Organizator zapewnia w scenografii sceny architekturę „szopki betlejemskiej”, jako  stałej

ekspozycji wszystkich przedstawień (prosimy nie przywozić swojej !).

  1. W kwestiach nie ujętych w niniejszym regulaminie decyduje organizator imprezy.
  2. Wszelkich wyjaśnień udziela Brunon Ceszke – gł.instruktor ds. kultury OKSiT  (tel. 673 56 51).

 

 

Categories: BANER, SZKOŁY

Comments are closed.

  • Aktualnośći w miesiącu

  • OKSiT Aktualności